Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

Ocean's 11...

... ή μάλλον για να είμαι πιο σαφής Egeou pelagou's 11...
Κάθομαι και παρακολουθώ την εκπομπή του Makis και φυσικά αναφέρομαι στους 11 και τα οικοπεδάκια (μόλις 370 τόσα) της Μυκόνου. Τελικά μήπως η ταινία πρέπει να ξαναγυριστεί με νέο θέμα και νέους ηθοποιούς;;; Βέβαια κανένα από τα νέα πρόσωπα δεν έχει τη δυναμική και το εκτόπισμα των (κατ' επάγγελμα) ηθοποιών, αλλά μήπως αξίζει μια προσπάθεια; Ομολογουμένως ο κύριος Βαρβιτσιώτης κάνει φιλότιμες προσπάθειες, με τις ανταύγειες, το ανάλαφρο, εκτός βουλής, look, τις διάσημες παρέες να μοιάσει (προφανώς) στον Brand, αλλά μπρρρ..., μάλλον τρομακτικό μου φαίνεται. Καλύτερα θα ήταν να παίξει ο καθένας τον εαυτό του. Θα είχε περισσότερο σουξέ έτσι.

Από την άλλη ασχολούνται με τα ομόλογα και τον Τσιτουρίδη. Εγώ προσωπικά έχω καταλάβει από ελάχιστα εώς τίποτα. Θα μου πεις εσύ είσαι χαζή. Αλλά έχω μια πολύ απλή ερώτηση να θέσω. Είναι δυνατόν να μην υπάρχουν πολιτικές ευθύνες; Είναι δυνατόν από Τσιτουρίδη μέχρι τον αξιότιμο εθνικό μας ράκετμαν πρωθυπουργό να μην ξέρουν, να μην απαντούν; Και δεν είμαι σίγουρη πραγματικά για το τι είναι χειρότερο: να είχαν πλήρη άγνοια, που σημαίνει ότι είναι ανίκανοι σε αυτό που κάνουν ή να γνώριζαν, και πολύ καλά μάλιστα, και απλώς έκλεισαν με λουκετάκι το στόμα και πέταξαν και το κλειδί στον υπόνομο και από 'δω παν κι άλλοι και εντάξει δεν τρέχει τίποτα κι αν μας ανακαλύψουν μας ανακάλυψαν κάτι θα βρούμε και θα τα κουκουλώσουμε; Που ζούμε ρε γαμώτο; Ή απλώς εγώ είμαι από άλλο πλανήτη;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: