Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Τι καλά, με παίζουν κι εμένα...

Έβλεπα κι εγώ το παιχνίδι που είχατε αρχίσει κι ένιωθα τόση μοναξιά... Σαν το παιδάκι που μένει τελευταίο να το διαλέξουν στην ομάδα τους οι αρχηγοί. Αλλά ήρθε και η σειρά μου. Με διάλεξε η mamma στην "ομάδα" της. Αχ, σ' ευχαριστώ πολύ...

Επειδή τα κοντινότερά μου βιβλία είναι λεξικά, και μόνο λεξικά (ένεκα το επάγγελμα...), το αμέσως κοντινότερό μου, στο τραπεζάκι του σαλονιού από κάτω, να το διαβάζω κάθε τόσο, να μου φτιάχνει τη διάθεση είναι το "Ο μικρός Νικόλας σε νέες περιπέτειες, Νο 2", των Ρενέ Γκοσινί και Ζαν Ζακ Σενπέ, εκδ. Σύγχρονοι Ορίζοντες, 2007.

"Κι εμείς γελάσαμε, κι ο Κλοτέρ ήταν χαρούμενος γιατί του αρέσει να κάνει τους φίλους του να γελάνε, ακόμα κι όταν δεν το κάνει επίτηδες.
- Εγώ τι θα είμαι; ρώτησε τον Αλσέστ. Μισός ή τρία τέταρτα;"
(από το κείμενο "Ράγκμπι με δεκαπέντε παίχτες")

Λίγο, αλλά τι να κάνω. Αυτό το βιβλίο ήταν το πλησιέστερο...

Συνοπτικά εδώ οι κανονισμοί του παιχνιδιού (copy paste από τη mamma που ανέγραψε από τη meniek)
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρείς δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι.

Εγώ προτείνω τους: μετεωρίτη, onomatodosia, zboutzam, cinderella, αντώνης

Ελπίζω μόνο να μην τους έχουν ήδη επιλέξει άλλοι, αλλά δεν ξέρω αν πειράζει. Εξάλλου αυτό δεν το γράφει στους κανόνες...

32 σχόλια:

mamma είπε...

Λοιπόν, το παιχνίδι στηρίζεται εντελώς στην τύχη αλλά βγάζει λαυράκια.
Κι εμένα μου αρέσει να κάνω τους φίλους μου να γελάνε ακόμα κι όταν δεν το κάνω επίτηδες!!!

Σε φιλώ μικρή μου στα μούτρα;-)

αντωνης είπε...

Καλησπερα + ευχαριστω για την προσκληση!

Και κατι για να γελασουμε. Εγω επειδη δεν θυμομουν να ειχα διαβασει κατι σχετικα με το τι δουλεια κανεις, νομιζα οτι το nickname ηταν και το επαγγελμα σου. Και ειχα μπερδευτει κιολας γιατι ελεγα "ποση δουλεια να εχει ενα ταξι στις Σπετσες;".
Σημερα επιτελους καταλαβα οτι απλα ειναι ενα nickname, ή και παλι κανω
κανενα λαθος;;;
χαχαχαχαχαχα, το μπερδεμα που ειχα δεν μπορεις να το φανταστεις.
Αντε, καλο βραδυ!

mahler76 είπε...

Καλά κι εγώ νόμιζα πως το νικ ήταν και το αληθινό επάγγελμα. Θα είχες να μας γράψεις τρελές ιστορίες...
Καλώς σε βρήκα κούκλα.

taxitzou είπε...

mamma,

όπως έχεις δει στο προφίλ μου, έχω γράψει ότι μου αρέσει να γελάω. Και φυσικά μου αρέσει να κάνω και τους άλλους να γελάνε. Ελπίζω μόνο να το πετυχαίνω, έστω και στο ελάχιστο, μ' αυτά που γράφω.

φιλιά και καληνύχτες

taxitzou είπε...

αντώνη,

κοίτα, ένα ταξί στις Σπέτσες έχει δουλειά τους καλοκαιρινούς μήνες. Για την ακρίβεια από το Πάσχα περίπου, μέχρι και μέσα Οκτώβρη. Το χειμώνα κυνηγάμε τον πελάτη με το δίκαννο...
Όσο για το μπέρδεμα που σου είχα προκαλέσει, μάλλον δε θα σε βοηθήσω να ξεμπερδευτείς. Εξάλλου πόσοι ταξιτζήδες υπάρχουν που είναι ταυτόχρονα πτυχιούχοι πανεπιστημίου;;;; Αρκετοί. Όχι πολλοί, αλλά αρκετοί, σε διαβεβαιώ.

(Σε ξαναμπέρδεψα;;;; Μακάρι!!!! χι!χι!χι:)

καλή σου νύχτα

taxitzou είπε...

malher76,

η πρώτη κούρσα δωρεάν!!!!!!!!!

Όσο για ιστορίες, να φαν κι οι κότες... ξέρεις, οι γριές, αυτές που έχουν το ζουμί...!!!:)))

Επίσης ευχαριστώ για το κούκλα, γιατί όντως είμαι!!!!!!

φιλιά και καλώς σε βρήκα και καλό ξημέρωμα...

αντωνης είπε...

Ταξιτζου, εχεις παντως πολυ ωραιο τροπο γραφης και σημερα γελασα με την απαντηση σου. Κοπελλια να τα χαιρεσαι και τα πτυχια σου και το ταξι σου και πανω απο ολα να χαιρεσαι που ζεις μακρια απο το ανθρωποφαγο λεκανοπεδιο. Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο τυχερη εισαι (συνδεση με το προηγουμενο ποστ χαχαχα)
Φιλια + καληνυχτες.

cinderella είπε...

Ρε ταξιτζού μου γλυκιά και σου έχω πει χίλιες φορές, χτύπα το κουδούνι, μην πετάς το σημείωμα κάτω από το χαλάκι μπορεί να χαθεί! Εκεί εσύ! Το χαβά σου!!Ευτυχώς, πέρναγα, είπα να πω μια καλησπέρα και βρήκα τη πρόσκληση!! Να σαι καλά κοριτσάκι μου!! Ήθελα πολύ να παίξω σε αυτό το παιχνίδι!! Εννοείται οτι θα ανταποκριθώ το συντομότερο δυνατό!! :)))
Φιλιά πολλά πολλά!!

taxitzou είπε...

αντώνη καλημέρα,

η αλήθεια είναι ότι εχθές το βράδη σε περίμενα λίγη ώρα μπας και απαντήσεις - γιατί το έχεις ξανακάνει - αλλά μετά κρύωνα (!!!) κι έφυγα απ' το κομπιουτεράκι μου.

Ξέρεις το καλό με το λεκανοπέδιο είναι ότι υπάρχουν μόνο ανθρωποφάγοι. Εδώ όμως τα τρώνε όλα, τα πάντα. Σαν το πάκμαν (το θυμάσαι;;) που ανοίγει το στόμα, προχωράει και τρώει ό,τι βρει στο διάβα του. Έτσι!
Βέβαια δεν είναι όλοι έτσι. Μην ήμεθα και υπερβολικοί... Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι (κατά τρομερή σύμπτωση δεν είναι σπετσιώτες!!!) και φυσικά το μέρος δε συγκρίνεται με την Αθήνα. Καλά κι αυτό σχετικό είναι. Τέλος πάντων.

Καλημέρα....

taxitzou είπε...

cinderella,

συγνώμη, έχεις απόλυτο δίκιο. Είδες όμως η ρημάδα η τηλεπάθεια που λειτουργεί;;;

να 'σαι καλά και καλή ανάγνωση.

φιλιά και καλημέρα

ZouZouna είπε...

Καλέ, γιατί δεν το παίζατε το κοριτσάκι???? Αντε μην σας μαλώσω. Χρειάζεται πρόσκληση σε τούτο τον blogο-τόπο για να παίξεις?

Τώρα να σου πω την αμαρτία μου, δεν το κατάλαβα το παιγνίδι, αλλά αφού το κατάλαβες εσύ ΄και έπαιξες, μου περισσεύει!
Σε άλλο θα επιμείνω. Πως την λένε αυτή στο avatar σου? Σπάω το κεφάλι μου, η μεγαλοκοπέλα και δεν θυμάμαι.....
καλά να περνάς στο νησί !

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Η μικρή Μαρίτσα, κάθεται και κλαίει..!" Τσώπα, τσώπα... :))

taxitzou είπε...

άγριο κερασοζοuzouna,

για να σου είμαι ειλικρινής δε θυμάμαι πώς τη λένε την ευσωμούλα τη νεραϊδούλα, αλλά μ' αρέσει τρελά.
Θα το βρω πάντως και θα στο πω

φιλιά

taxitzou είπε...

τέρας της αμάθειας,

ΔΕ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΤΣΑ !!!!!!!!!!!

Αλλά τι ωραίο τραγουδάκι...
τελικά τα παιδιά μπορούν να γίνουν πολύ σκληρά, έτσι;;;;

Εσένα σε παίξανε; ή θα τραγουδάω "το μικρό τερατάκι, κάθεται και κλαίει;;;"

καλή σου νύχτα

ONOMATODOSIA είπε...

νομιζω στην γλωσσα της τεταρτης ταξης ειχε ενα αποσπασμα απ αυτο το βιβλιο...

taxitzou είπε...

onomatodosia,

υπάρχει κείμενο απ' το μικρό Νικόλα στο βιβλίο της Δ δημοτικού, μόνο που αν θυμάμαι καλά αναφέρεται στην κυκλοφοριακή αγωγή.
Ενημερωτικά πάντα...

(πόσα ξέρω η άτιμη...)

καλή σου μέρα

Griz είπε...

καλησπέρα!
η αλήθεια είναι ότι με μπέρδεψες κι εμένα σχετικά με το επάγγελμά σου και εκεί που το βρήκα λίγο , πάλι το χασα με τα πτυχία! χχαχα!
εγώ θα θεωρήσω ότι το επάγγελμά σου είναι και to Nickname σου και ας είμαι και λάθος! ΊΣως με διαψεύσει κάποιο Post στην πορεία! χαχαχα!
Φιλάκια !

tzonakos είπε...

Μα τι έγινε ;
Αυτο το παιχνίδι έχει εξαπλωθεί πάρα πολύ !

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Με παίξανε, με παίξανε...!
Και σ' αυτό με τα βιβλία, και στο άλλο... για τα
7 ελαττώματα μου!
Στο οποίο σε ΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ με την ευκαιρία. :)
Καλή εβδομάδα!

Dr_MAD είπε...

κανείς δε γλίτωσε τελικά από αυτό το παιχνίδι... Εγώ δεν το πάσαρα. Πάσαρα μόνο το άλλο με τα 7 ελαττώματα (πες με κουτσομπόλη αν θες). Και ΝΑΙ νοιώθω περήφανος, γιατί είδα άλλο ένα βιβλίο που έχω διαβάσει. Κάτι άλλα διανοουμενιστικα που βλέπω αλλού με ανατρίχιασαν. Ξέρεις πόσο λαϊκός ένιωσα... Οχι ότι δεν είμαι δηλαδίς, αλλά πρέπει να διαφυλάξω και το προφίλ του επιστήμονα βεβαίως βεβαίως. Καλημέρες ;-)

Tali είπε...

Α μαλιστα!!!! μαλιστα!!!
δηλ κυκλοφορει και σε βιβλιο????

εμενα οι Κλοτερ και Αλσεστ ..
μου ειναι ιδιαιτερως αντιπαθεις ,(ενεκα το επαγγελμα και το αποσπασμα αυτου του βιβλιου που ειναι και το μονο που γνωριζω)


Κοιτα που με βαζεις στον πειρασμο να το ψαξω!!!
κοιτα ........:::))))))


καλησπερα::)))

maria λεμονατη! είπε...

ο μικρος νικολας ειναι υπεροχος και το αποσπασμα νομιζω πως ανταποκρινεται αψογα στο κλιμα του!

Ανασα του Βορρα είπε...

Τα παιχνίδια δίνουν και παίρνουν και τα ...παιδία παίζει.
Μ΄αρέσει!!!Την βρίσκω.
Την καλημέρα μου γλυκειά Ταξιτζού.

Ξέχασα να σου πω ...θυμάσαι εκείνο το τραγουδάκι που είχες βάλει σε μιαν ανάρτησή σου με μια καμήλα και έμεινα με το "στικ" στο στόμα?
Καλά!!!
'Εχει γίνει το σουξέ της οικογενείας μου!
Και να φανταστείς ότι όλοι είμαστε ενήλικες!!!
Τα φιλιά μου,την καλημέρα μου και την αγάπη μου!

taxitzou είπε...

griz,

καλημέρα,
όλα σχετικά είναι σ' αυτή τη ζωή...
το έχεις ακούσει αυτό που λένε "πιάσε τέχνη κι άσε τη, κι άμα πεινάσεις μάθε τη";;;

τώρα που το ξαναδιαβάζω, μάλλον ανάποδα το έγραψα!!!!!
"μάθε τέχνη κι άσε τη, κι άμα πεινάσεις μάθε τη"...

φιλάκια

taxitzou είπε...

είδες tzonako;;;

εξαπλώνεταιαιαιαιαι...
τη φωλιά μένει να βρούμε...

καλημέρα

taxitzou είπε...

τέρας της αμάθειας,

σ' ευχαριστώ που με παίζεις κι εσύ. Αν και δεν έχω ελαττώματα - είμαι τέλεια - κάτι θα σκεφτώ να γράψω...Όμως λόγω μετακόμισης, δεν ξέρω πότε θα προλάβω. Μάλλον μεταμεσονύκτια... και όσο έχω ακόμα τη σύνδεση...

ευχαριστώ και καλημέρα

taxitzou είπε...

mad,

καλημέρα. Κι εμένα μ' αρέσουν αυτά τα βιβλία. Και δεν ντρέπομαι να το πω. Επίσης διαβάζω χάρι πότερ, φίλιπ πούλμαν (το αστέρι του βορρά κλπ), μόλι μουν (σούπερ!), αλλά και μαρκές, καμί, καζαντζάκη κ.α.
Τι πειράζει που μου αρέσουν και τα δύο είδη; Αφού περνάω εγώ καλά;;; Κι άσε τους δήθεν να διαβάζουν μόνο ... προυστ!!! (ποτέ δεν κατάφερα να τον διαβάσω τον ... προύστ).

φιλιά και καλημέρες

taxitzou είπε...

talisker stt,

Καλημέρα.
Ο Κλοτέρ είναι ο χαζούλης και ο Αλσέστ ο χοντρούλης. Τώρα για να τους αντιπαθείς, ή φιλόσοφος είσαι ή διαιτολόγος.
Εντάξει δε λέω ότι οι ιστορίες είναι βαρύγδουπες και βαρυσήμαντες. Αλλά γελάς...

καλή σου μέρα

taxitzou είπε...

maria λεμονάτη,

κι εμένα μ' αρέσει πολύ κι έχω όλα τα βιβλία του. Κι όταν ξεμένω, πιάνω ένα στην τύχη και πραγματικά ξεφεύγω...
Αν σ' αρέσουν αυτά τα βιβλία, σου προτείνω να διαβάσεις τη Μόλυ Μουν.

φιλιά

taxitzou είπε...

ανάσα του βορρά,

καλημέρα σου.

Είδες σουξέ η "καμήλα";;;
Εγώ να δεις τι έπαθα. Μικροί και μεγάλοι (που νιώθουν μικροί) είναι ενθουσιασμένοι. Ο μόνος που δεν το άντεξε, μετά τη διακοσιοστή συνεχόμενη φορά, ήταν ο αγαπημένος μου. Με απείλησε ότι θα μου σπάσει το σιντι... Αλλά ευτυχώς υπάρχουν και τ' ακουστικά...

όταν βρω χρόνο θα "ανεβάσω" και την "αρκούδα".

φιλιά και καλημέρα

taxitzou είπε...

ανάσα του βορρά,

καλημέρα σου.

Είδες σουξέ η "καμήλα";;;
Εγώ να δεις τι έπαθα. Μικροί και μεγάλοι (που νιώθουν μικροί) είναι ενθουσιασμένοι. Ο μόνος που δεν το άντεξε, μετά τη διακοσιοστή συνεχόμενη φορά, ήταν ο αγαπημένος μου. Με απείλησε ότι θα μου σπάσει το σιντι... Αλλά ευτυχώς υπάρχουν και τ' ακουστικά...

όταν βρω χρόνο θα "ανεβάσω" και την "αρκούδα".

φιλιά και καλημέρα

Tali είπε...

Toυς αντιπαθω ως διδακτικη ενοτητα και οχι ως προσωπακια...σαμπως εμεινε χρονος να ασχοληθει κανεις μαζι τους::))προσπαθησα να μην εκδηλωθω και ισως βγηκε ακομψο!!

καλο μηνα:)