Παρασκευή 30 Μαρτίου 2007

Elli-Makis

Εχθές το βράδυ, λοιπόν, και κάνοντας το συνηθισμένο zap, και γνωρίζοντας ότι στο Μega θα κάνει πρεμιέρα η "σιδηρά κυρία" (όπως την ονομάζουν), πέφτω πάνω στον Makis... Εκεί, τη συγκεκριμένη στιγμή βλέπω τον μουσιού Θέμος και λεζάντα από κάτω Χατζηνικολάου Vs Αναστασιάδης. Σκέφτομαι εγώ η μικρή+ανόητη, λες;;; Και πριν προλάβω ν' αποσώσω τη λεξούλα μου, τσουπ, να'τος κι ο Χατζηνικόλ. Βρε τι λέτε... Τι ωραία οικογένεια που είσαστε... Τι ωραία ατμόσφαιρα. Τι γλύκα... Ζάχαρο κόντεψα να πάθω. Στα καπάκια το αλλάζω και να' σου η Elli. Και κύριε πρόεδρε από' δω και κύριε πρόεδρε από' κει... Να κόψω τώρα τις φλέβες μου ή 'αστο καλύτερα γιατί πώς θα καθαρίσω το χαλί μετά... Ξανά πίσω στον Makis. Ξανά τα μέλια και τα σιρόπια... Και Θέμο μου, και Νίκο μου, και φτου ξανά μανά από την αρχή. Ότι τι, δηλαδή... Ξέχασε ο μεν τις συμπεριφορές και τα λόγια του δε;;; Ότι ο Makis ενώνει τα πλήθη; Ότι τώρα Πάσχα έρχεται, και ας ξεχάσουμε μίση και πάθη; Όχι ότι είμαι υπέρ των καβγάδων και των τσακωμών. Μακριά από μένα. Αλλά ή που μας δουλεύουνε όλους ή που μας δουλεύουνε. Και να κάνουν εκπομπές επί εκπομπών για το συγκεκριμένο θέμα, γιατί;;;; Δηλαδή θίγονται για πόσο καιρό;;; Μάλλον τους κρατάει λίγο. Μπράβο βρε παιδιά, πάλι διασκεδάσαμε...
Πάντως παρατηρώντας τους, ένα έχω να πω. Ο κύριος Χατζηνικόλ. θέλει κούρεμα. Έχει παραφουντώσει το μαλλάκι και δε λέει. Πως θα βγει στις ειδήσεις... Χρειάζεται το κλαδεματάκι του. Είναι και η εποχή του κλαδέματος εξάλλου. Ή μήπως όχι;;; Πάντως, από το τόσο σορόπι, προτιμότερος ο αρχηγός. Κι ας κοιμήθηκα κατά τις 12μιση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: