Τετάρτη 28 Μαρτίου 2007

Bokotovision...

Κι έλεγα θα την δω φέτος... δεν θα τη δω... Και τελικά οι ελπίδες και οι προσδοκίες μου δεν διαψεύστηκαν. Εμφανίστηκε περήφανη κι αγέρωχη σήμερα το μεσημέρι, μετά από περίπου έναν χρόνο... Σαν τον Άγιο Βασίλη. Είναι επετειακό το θέμα εξάλλου... Ήθελα να' ξερα εμείς την ψάχνουμε ή αυτή;;; Να μας πει πάλι τα ίδια. Ότι την πότισαν φαρμάκι... Έλεος πια! Και καλά την πρώτη χρονιά το καταλαβαίνω. Ήταν πικραμένη η γυναίκα. Άντε και τη δεύτερη. Μα έχουν περάσει 4-5 χρόνια, κι αυτή το ίδιο βιολί. Και που με πέταξαν σαν την τρίχα απ' το ζυμάρι, και που εγώ τόσα πρόσφερα στο θεσμό κι αυτοί πια ούτε που με υπολογίζουν, και σήμερα έχουν τόσα μέσα και μπάτζετ (νέα ελληνική λέξη αυτή!!!) ενώ εγώ στον καιρό μου τα' βγαζα πέρα με τρεις κι εξήντα και άλλα εξίσου ωραία και τόσο μα τόσο ενδιαφέροντα. Κόντεψα να κάψω τις βραστές πατάτες που μαγείρευα εκείνη την ώρα... Τέτοιο σοκ μου προκάλεσαν οι δηλώσεις της. Βέβαια, φρονώ (!) ότι η σημερινή της εμφάνιση θα είναι η απαρχή άλλων πολλών. Είναι ειδήμων άλλωστε. Κάτι σαν θεσμός. Τι θεσμός, σύμβολο δε λέω καλύτερα... Και ναι, οφείλω κι εγώ να συνομολογίσω με τους παρουσιαστές του θέματος, eurovision χωρίς Bokota δεν γίνεται... Σταματήστε να γλείφετε ΡΕΕΕ!!!! Τι να τους κάνουμε τους νέους (καλύτερους ή χειρότερους, η ιστορία ! θα κρίνει!), όταν έχουμε στους κόλπους μας το θρύλο, ε; Είμαστε σοβαροί; Κάντε πέρα να περάσει. Έχει την πείρα η γυναίκα. Όλα τ' άλλα περισσεύουν. Βέβαια και οι φετινοί σχεδόν συνομήλικοί της είναι. Άντε κάτι χρονάκια μικρότεροι, υποθέτω (ή όχι;). Ξεγελάνε, είναι η αλήθεια, τα τολμηρά ντεκολτέ της μανδάμ και τα στενά παντελονάκια του μουσιού. Προτιμότεροι πάντως. Από την άλλη πάλι, εκείνο το ξασμένο ξανθό, σαν-να-κατέβηκα-μόλις-από-την-εντούρο-μου είναι που κάνει τη διαφορά...
Άσε, δε, που σε κάθε της συνέντευξη δεν ξεχνά να αναφερθεί και στο γεγονός ότι είναι μόνιμη υπάλληλος της ΕΡΤ. Αλήθεια εκείνος ο ψηλούλης ο κυριούλης από το extra3 που κόπτεται τόσο για τα οικονομικά της ΕΡΤ έχει αναρωτηθεί τι δουλειά κάνει εκεί μέσα; Δουλεύει στ' αλήθεια; Γιατί απ' όσο θυμάμαι από παλαιότερες δηλώσεις της η κύρια και μοναδική ασχολία της ήταν η eurovision. Άρα;;;;

Άντε βρε, και του χρόνου πάλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: