Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

I am baaaack!!!!!!!!!!!

Αγαπημένοι μου, πόσο μου λείψατε, αν ξέρατε....
Γρήγορο ίντερνετ δεν έβαλα ακόμα, αλλά έκανα κάτι πατέντες με την υπάρχουσα σύνδεση, και να' μαι... Βέβαια κινούμαι με ρυθμούς σαλίγκαρου, αλλά δεν πειράζει.

Ωραίο καιρό διάλεξα να επιστρέψω. Εν μέσω καύσωνος και μελτεμίων (ή λάθος ενημέρωση έχω;;;), σκανδάλων, διαγραφών, ακρίβειας, διαδηλώσεων, ποδοσφαιρικών θεμάτων ... και η λίστα συνεχίζεται.

Γενικά καλά είμαι. Ευτυχώς δε βρίσκομαι στην Αθήνα να βράζω και να ψήνομαι σαν τσιπούρα στα κάρβουνα, όπως υποθέτω οι περισσότεροι από εσάς. Εδώ στο νησί, αν μη τι άλλο ρίχνω καθημερινά τις βουτίτσες μου, έστω και για μισή ωρίτσα βρε παιδάκι μου... (Ξέρεις η θάλασσα είναι περίπου δύο λεπτά από το σπίτι μου...)

Το νησί, ένα - μετά συγχωρήσεως - μπουρδέλο είναι. Κόσμος, χαμός και ο κάθε "επαγγελματίας" κοιτάζοντας να τ' αρπάξει όπως μπορεί, όσο μπορεί, κάνει ότι του γουστάρει. Είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει. Ο κάθε επισκέπτης βέβαια, ερχόμενος για δυο τρεις, πέντε μέρες το πολύ δεν το καταλαβαίνει. Αλλά εγώ που ζω και κινούμαι εδώ βλέπω και φρικάρω. Για την ακρίβεια ας μην το συζητήσω καλύτερα. Κοίτα, όχι ότι σε αποτρέπω να έρθεις, αλλά άμα έρθεις και διανοηθείς να φέρεις και το ταίρι σου (δε μιλάω για παιδιά, αυτά ξέχνα τα!!!) θες περίπου ένα εξακοσαράκι για ένα διήμερο. Υπερβάλλω;;;; Τι, επειδή μένω εδώ, να μην πω την αλήθεια;;; Δε μου το επιτρέπει η διαπαιδαγώγησή μου.

Ωστόσο, νιώθω ευλογημένη που βρίσκομαι εδώ. Το τοπίο είναι υπέροχο, η θάλασσα φανταστική (και δίπλα, όπως ήδη ανέφερα), και κυρίως είσαι μακριά από καυσαέρια, μποτιλιαρίσματα, ουρές σε τράπεζες κι εφορίες (αυτά σε κυνηγάνε πάντα, και στου βοδιού το κέρατο να κρυφτείς...). Ας μην είμαι αχάριστη!

Το άλλο δε στο είπα. Ήμουν άρρωστη περίπου τρεις εβδομάδες. Ο πυρετός 38,5 ακατέβατα. Χρόνια είχα ν' αρρωστήσω έτσι. Ο γιατρός διέγνωσε οξεία αμυγδαλίτιδα. Της Αθήνας ο γιατρός. Γιατί ο εδώ ... Όχι ότι ήταν κακός ο κακομοίρης, μην τον αδικώ, αλλά ρε παιδάκι μου, είμαστε σ' ένα νησί που ειδικά το καλοκαίρι έχει πάααρα πολύ κόσμο, είναι δυνατόν το ιατρείο να εξυπηρετείται μόνο από ένα γιατρό. Ας μην αναφερθώ ότι οι ειδικότητες είναι περιορισμένες. Καλά, αν είναι να μιλήσουμε και για κάτι πιο ... πως να το πω... ας πούμε αν υπάρχει υπέρηχος, για τις έγκυες βρε αδερφέ... θα γελάνε και τα βότσαλα.

Πάντως τώρα καλά είμαι. Κατά τ' άλλα, οι γρουσούζηδες δεν έχουν σταματήσει το θεάρεστο έργο τους. Τη μια μέρα μας "μνημονεύουν" οι καλοί μου, και την επομένη τρέχουμε να μαζέψουμε τις ζημιές. Κι αλήθεια λέω. Δεν ξέρουμε πια τι να κάνουμε. (Θα σας τα πω μια άλλη φορά)

Φιλιά πολλά αγαπημένοι μου και εις το επανειδείν σύντομα.

15 σχόλια:

mahler76 είπε...

Καλωσόρισες ξανά στα λημέρια μας!!!
Χαίρομαι που είσαι καλά.Κάνε μερικές βουτιές και για εμάς.

mamma είπε...

Κουκλίτσα μου, άργησες τόσο να εμφανιστείς που είχα καταλήξει στο εξής [λάθος προφανώς] συμπέρασμα. Ζούσες σε ανάκτορο με 35 δωμάτια χώρια κουζίνες και λουτρά. Οπότε, όσο και να πεις, ήθελες το χρόνο σου για να βάλεις τάξη στα υπάρχοντά σου :))))

Χαίρομαι που είσαι καλά κι ελπίζω ο επίμονος πυρετός να μην σου έκαψε πολλά εγκεφαλικά κύταρα:)
Εννοείται πως με απέτρεψες να σκεφτώ το νησί σου για θερινές διακοπές. Αν και τίποτα δεν αποκλείει τις φθινοπωρινές!

Βάστα γερά... και θα τα λέμε!
Πολλά πολλά φιλιά:*******

taxitzou είπε...

mahler76,

μόλις πέσει ο αέρας και ξαναπάω για μπάνιο (γιατί έχω ένα θεματάκι με τα κύματα - προ ετών είχα κινδυνέψει να πνιγώ, και όπως καταλαβαίνεις τα ... ψιλοαποφεύγω!!!) θα σου αφιερώσω όλες τις βουτιές...

άντε και στις δικές σου....

taxitzou είπε...

mamma μου γλυκιά κι αγαπημένη,

έβαλα τελικά σε τάξη και τα 35 δωμάτια, χώρια τους λουτροκαμπινέδες...
Ας μην αναφερθώ στους κήπους... Οι Βερσαλλίες είναι ένα τίποτα μπροστά στους δικούς μου. Και πόσο βαριέμαι τα ποτίσματα... Άσε που για να μην χαλάω νερό με το τσουβάλι, βγαίνω με τα μπουκάλια και τα ποτιστήρια. Έχουμε και μια οικολογική συνείδηση, τι να κάνουμε...

Όσον αφορά τις θερινές διακοπές σου ήθελες να έρθεις και εγώ η κακούργα σε απέτρεψα;;; Αν ξαναμιλήσω... τι να πω... να καταπιώ καλύτερα ένα μαγκάλι κάρβουνα... Καλέ ελάτε. Αν δεν έρθετε κι εσείς, εμείς οι τίμιοι επαγγελματίες τι θα κάνουμε;;; Κλέφτες θα γίνουμε;;;
(Μπουχαχαχα!) Πέρα από πλάκα, το νησί ως νησί είναι φανταστικό, έχει ωραίες παραλίες και ωραίες διαδρομές για περιπάτους με τα πόδια ή ακόμα καλύτερα με ποδήλατα (αρκεί να προσέχεις βέβαια τα μηχανάκια που τρέχουν και τα φορτηγά-λεωφορεία-βοθρατζίδικα που κυκλοφορούν)(Μάλλον σε απέτρεψα χειρότερα τώρα...)

Αλλά αλήθεια είναι πάρα πολύ ωραία. Βέβαια μπορείς να έρθεις το Σεπτέβριο, στην Αρμάτα, που γίνεται χαμός, έχουμε εκδηλώσεις κλπ κλπ (θα σας ενημερώσω εν ευθέτω χρόνω...)

Πάντως αν σκέφτεσαι να έρθεις, πες μου να σε ενημερώσω πιο προσωπικά.

φιλάκια

ZouZouna είπε...

Βρε, βρε, βρέ! καλώς την πίσω. Στην Αρμάτα, τον Σεπτέμβριο ε? δεν έχω χάσει καμμία εκδήλωση χρόνια τώρα. Ε, ρε μικρός που είναι ο κόσμος.
Δεν θα συγχιστώ που είσαι δυο βήματα απο την θάλασσα! να μας σκέπτεσαι όοοοολους όταν βουτάς !
Να περνάς καλά

taxitzou είπε...

γλυκο-κερασο-ζοuzouna,

ένα μεγάλο χωριό είμαστε τελικά...

φέτος στην Αρμάτα, καλά να 'μαστε, ελπίζω να σε συναντήσω. Αλήθεια λέω.

σήμερα πάντως που πήγα για μπάνιο, σας σκεφτόμουν...
θα το κάνω και αύριο και μεθαύριο και παραμεθαύριο...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

θα ρήξης και για μένα μια; εννοείται ότι ξέρεις πως σε μισώ που είσαι εκεί ε;
φιλιά.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Αντε να γίνεις καλά !!μια καλησπέρα πέρασα να σου αφήσω ..και τις ευχές μου για περαστικά..καλά μπάνια !!

taxitzou είπε...

ξυπόλυτη μου,

αχ, μη με "μισείς" πολύ....
Η αλήθεια είναι ότι ως μέρος είναι υπέροχο, η θάλασσα δυο βήματα, στις υπηρεσίες το περισσότερο που θα περιμένεις είναι δέκα λεπτά... Ωστόσο, το κάθε "νόμισμα" έχει δύο όψεις... Την άλλη όψη, τη βλαμμένη, θα στην πω άλλη ώρα.
Πάντως, προς το παρόν, είμαι σίγουρη ότι πολλοί θα ήθελαν να είναι στη θέση μου, κυρίως τώρα που είναι καλοκαίρι...

Καλά μπάνια και σε σένα!!!!!!

taxitzou είπε...

περίπλου,

ευχαριστώ για τα περαστικά. Τώρα πια είμαι μια χαρά.

Καλά μπάνια και σε σένα και εύχομαι γρήγορα...

Alexis B είπε...

Αντε Χριστιανή μου επιτέλους????
Ούτε το Μπάκινχαμ να μετακόμιζες μόνη σου (χιχιχιχι).
Καλημέρα

αντωνης είπε...

καλημερες και απο μενα

καλα να περνας.

Christina Noe είπε...

Καλως όρισες!!!Καλορίζικο το καινούργιο σπίτι παρά την γλωσσοφαγιά των πρώην λατρεμένων σου γειτόνων!!!
Είσαι πάρα πολύ τυχερή!Έχει φοβερή θάλασσα το νησί!Ακόμα την μνημονεύω ειδικά τις μέρες που ψηνόμαστε κυριολεκτικά εδώ στην πρωτεύουσα του χάους!!χαχαχαχαχα!!
Φιλιά πολλά!

tdjm είπε...

Kαι μετά μου λες εμένα ,καλοκαίρι και πάλι καλοκαίρι.

εμ έτσι κι εγώ το θέλω το καλοκαίρι.

Καλημέρα!

taxitzou είπε...

@alexis b,

μπάκινχαμ μπορεί να μην είναι, αλλά κάτι σε βερσαλλίες φέρνει. Κυρίως για τους κήπους του (!!!!)
(φαντάζεσαι;;;) Κι όσο δεν τα μπορώ τα λουλούδια, τόσο βρέθηκα με μια μάνικα στο χέρι να ποτίζω. Όχι τίποτε άλλο, αλλά τα λυπάμαι τα κακόμοιρα. Μην τα ξεράνω, κρίμα είναι.
Καλές βουτιές
-----------------------------------
@αντώνιο!!!!!!

καλημέρα, καλό μήνα και καλά μπάνια του λαού...
-----------------------------------
@christina noe,

δεν μας ξανάρχεσαι;;; Οι θάλασσες ίδιες κι απαράλλαχτες, μη σου πω και καλύτερες...
Οι λατρεμένοι-πρώην-γείτονες εξακολουθούν να στέλνουν τις καλές τους σκέψεις και μπιρμπιλοματιές, αλλά ... αντιστεκόμεθα... Ως πότε όμως. Καμιά φορά φοβάμαι...αλλά το παλεύω...

(άντε έλα)
-----------------------------------
@tdjm,

μάλλον δίκιο έχεις, μιλάω εκ του ασφαλούς. Σιγουράκι η θάλασσα, κάτω από τα πόδια μου. Άσχετο αν δεν πάω και καθημερινά. Ντροπή μου εεε;;;;

Η σημερινή μου βουτιά, χαρισμένη σε σένα...